Fler möjligheter till karaktärens utseende

Tänk om man kunde påverka ens karaktärs utseende mer än vad vi kan i dag. Det har diskuterats en del om att få ändra kroppsformen i communityt. Men det är inte det jag kommer prata om idag, utan det jag kommer prata om idag är våra karaktärers ansikten och hudtoner. I dagsläget kan man bara välja ett färdigt ansikte, ögonfärg, hårfärg, frisyr och smink. Tänk om man kunde påverka ansiktet mer, att man exempelvis kan ändra ögonbryn, läppar, näsa och ögonform var försig. Det skulle göra våra spelkaraktärer mer individuella.
Jag önskar också fler hudtoner. Det finns jättebleka hudtoner som drar mot det gula hållet och mörkare. Jag gillar verkligen Dundulls invånares hudtoner, dessutom ser de mer verklighetstrogna ut. Skulle verkligen ha mer av det på våra karaktärer och många fler hudtoner, gärna en hudton som är mellan ljus och mörk, sådär lagom solbränd.
 
Triton






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.