Nya Silverglade

Denna uppdatering har haft många blandade känslor i communityt. Vissa gillar den inte alls, andra är kluvna och så finns det de som älskar den. Jag är en av dem som älskar nya Silverglade. Längtar redan till när de ska uppdatera byggnader och såklart Hollow Wood.
Jag som inte har varit så förtjust i Moorland har blivit kär. Är sugen på att flytta tillbaka till den plats där allting började, behöver dock fundera ett tag till innan jag packar och gör hästarna redo för en sådan lång flytt från Dundull.
 
 
 
 
Ser fram emot att få se hela ön i denna grafikstil. Det kommer bli helt magiskt!






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.