Nya Trakehners & uppdaterade får

 
Denna vecka bjöds det på tre nya Trakehners som man köpa i Stallet Gyllenbladets försäljningsstall. Tre riktigt snygga färger, en hel svart, en mörkbrun med skjuten stjärn och vita markeringar på benen, och en fux med bläs och fyra super snygga höga strumpor.
Den mörkbruna och fuxen fick följa med mig hem, även om jag var ytterst tveksam på att köpa dem. Jag gillar färgerna men själva hästen är inte en favorit, mest på grund av traven och den lite för långa halsen.
 
Förutom de nya hästarna så har fåren fått sig ett riktigt lyft. Från hur de såg ut innan är denna en stor förbättring. I like them alot!
 
 
 
Men nu till den lite större delen av uppdateringen. Numera slipper man se blåa prickar på kartan, istället ser vi blåa utropstecken, rosetter och fler snygga ikoner. Det som är bäst med det ya uppläget av kartan är att man nu kan bestämma själv vad som ska visas på kartan. Vill man bara ha dagliga tävlingar synliga kan nu klicka ur bocken för alla ikoner utom den blå rosetten.
Dock skulle jag vilja att Star Stable gör så att man har kvar de inställningarna man vill ha till kartan kvar även när man loggar ut och in igen. För ikonerna blir ibockade igen efter att man har loggat ut.
 
Nu när man känner sig lite vilsen och inte kan hitta till platser man ska till så kan man nu enkelt klicka på kartan. Då dycker det upp ett ljus på den plats du vill komma til som du enkelt kan följa.
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.