Effektivitet

Har suttit i ca 2 timmar med översättningar till instagram så i skrivande stund känner jag mig rätt seg. Är evigt tacksom för att Dash har hjälpt mig lite, eftersom jag har haft så otroligt svårt att börja översätta texter från svenska till engelska. Så hon har översatt alla texter, jag har bara läst igenom och ändrat på några ställen där texten känts fel.
 
Poppe
 
Efter ett mysigt och mycket trevlligt klubbevent igår satt jag hela kvällen med den nya headern och profilbilden. Ingen jättestor förändring, men ville gärna ha Poppe i headern då han är en stor favorit i stallet. Eftersom Nyx och Helios är fotade under en annan tid på dygnet då fotoverktygen inte fanns så jag mindes inte när. Det var svårt att få alla tre att se ut att vara fotade samtidigt. Måste säga att jag älskar Camera Raw programmet i Photoshop, det löste alla mina problem och fick allt att se naturligt ut tillsammans. Är riktigt nöjd med resultatet.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.