Vinna medaljer

Nu när vi tränar och resultat tävlar kan man numera vinna medaljer. Lite besviken blev jag ändå när det inte var medaljer som man kunde sätta på tränset till hästen. Jag gillar ändå att man nu kan tävla och få medaljer. Har guld på nästan på alla förutom några stycken so jag har silver på, men ska fortsätta jaga guld på dem.
 
Triton
 
En annan roligare sak är ändå det nya gränssnittet när man tävlar (bortsett från orienteringarna). Är stormförtjust i det och är helt kär i "börja om"- knappen. Istället för att vänta på att tiden ska ta slut eller springa in i en kontroll åt fel håll så behöver man bara trycka på den magiska knappen.
 
Vad tycker ni om denna uppdatering?






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.