Tillbaka på Air Star

Har nu befunnit mig på Air Star i tre veckor. Det är kul att se människor i spelet igen. Men jag vet inte om jag verkligen kommer stanna kvar på servern särskilt länge till. Jag har inte världens bästa dator att spela med, så det laggar lite när jag väl är i ett område där det är mycket spelare. På Hazy Shore var det mindre folk, även vid uppdateringarna. Jag insåg hur skönt det var när cirkusen uppdaterades. På Air Star var det en massa spelare där och så mycket spelare brukar man inte se på Hazy Shore.
Det är som sagt kul att se andra spelare, men jag känner ändå att Hazy Shore var min server. Air Star i all ära men Hazy Shore is always in my heart.
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.