Ny utrustning

Denna vecka bjöds det på nya kläder och utrustning till både karaktären och hästarna. Kläderna till karaktären var inte i min smak, hade även velat ha lite mer och inte bara ett set. Till hästarna fick vi två olika set, båda med svart sadel men med olika detaljer. Ena setet hdae silvriga detaljer och den andra hade guldiga. Själv föredrar jag gulddetajer, så den svarta sadeln med det tillhörande tränset åkte genast på Nyx. Schabraket och benlindorna som hör till är också riktigt snygga. Vill gärna ha mer liknande grejer i alla möjliga färger, förutom sadlarna och tränsen som jag gärna vill ha svarta eller bruna.
 
Nyx






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.