Nästa område av Mistfall?

Det har gått ett halvår sen Mistfall slog upp grindarna i spelet, men vi vet att det ska komma mer. Frågan är bara när? Är fler än jag som är nyfikna på hur resten av Mistfall kommer se ut? Troligen Vill så gärna att ett nytt område ska släppas snart. Jag är i princip aldrig i några andra delar av Jorvik än Mistfall. Anledning? Jo, Mistfall har dovare färger och jag älskar verkligen miljön i området. Kommer man ut från Mistfall får man den gröna "skrikiga" färgen i ögonen som inte alls är lika behaglig som den gröna färgen i Mistfall. Så man kan säga att Mistfall är mitt favorit område och det är där de flesta av mina bilder är tagna.
Jag hoppas verkligen på att vi får veta mer inom en snar framtid.
 
Nyx






Daniela Silvergarden

Det jag gillar bäst med din bild är hur hästen och hunden tittar på varandra <3 det ser ut som att de planerar något hyss utan att matte vet om det ;)

Svar: Tack så mycket! :DHaha vem vet, de kanske redan har stulit morötter i foderkammaren. XP
Viktoria Shadowhunter

Esther Loudfield

Men så sjukt fin bild!!! Är den redigerad eller är den tagen i Star Stables foto-funktion?

Säger det ytterligare en gång, så fin bild! <3.<3

Svar: Tack Esther!❤
Bilden är tagen med fotofunktionen och är redigerad med Photoshop.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.