Midsommar

Detta är mitt tredje midsommarfirande i Star Stable och jag älskar årets förnyelse. Jag har inte varit med så länge som Esme eller Haley, men jag kan säga att detta årets midsommarfirande är något helt annat i jämförelse med tidigare år. De nya uppdragen är superroliga och jag hade inget emot att springa mellan Moorland och Fort för att hämta saker, det är inte lika mycket spring som de gånger när Steve har hållit i midsommarfesten.
Spela instument på scenen är något helt nytt, men ack så roligt. När instumenten är lediga, vill säga.
 
Helios
 
Möjligheten att kunna göra egna midsommarkransar var ett supderduperroligt tillägg. Att man till och med kan tillverka 7st och man får leta på blommorna själv... wow! De var riktigt klurigt utplatserade och det var kul att springa runt och leta efter dem. Den sjunde och sista blomman som inte syns på kartan finns i Pandoria. Du behöver inte oroa dig för att rida vilse där för den finns rakt framför näsan på dig.
 
 
Jag måste bara säga innan jag avslutar inlägget här. Denna midsommarstång är den finaste jag någonsin har sett! Bra jobbat Star Stable!






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.