Välkommen till stallet Hermes

Tänka sig att det kom en till flugskimmel till Star Stable. Men tyvärr så hade jag redan en Mr.D (Dionysos)i stallet, så jag fick sitta och tänka en stund om vilket namn som skulle passa den nya skönheten. Tillslut kom jag fram till att han skulle få heta Hermes, är verkligen nöjd med valet av namn. Hermes kommer vara en stor favorit i stallet tillsammans med Phantomen. 
 
Hermes
 
Nu längtar jag efter en kolsvart connemara. Jag är svag för svarta och vita hästar, finns inga andra färger som jag dras till på det sättet, förutom skäckar. Trots det så har jag ändå en salig blanding av hästfärger i stallet.






Sigrid Winterdotter

Jag vill ha en kolsvart conny med BLÄS! Som hannoveranaren och oldenburgaren <3

Svar: Absolut, det skulle vara super snyggt.❤
Viktoria Shadowhunter

Isabelle Rainfield

Bra val av namn! Lite exklusivt sådär ;)

Svar: Tack så mycket.😄❤
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Tjusigt, är ju lite svag för grekiska namn (grekiska gudanamn då). Otroligt snygg häst, denna connemara och den bruna (som kom med hafflingern och mustangen) är för närvarande mina favorithästar i spelet!❤️ Älskar förresten den nya designen/bilderna/färgerna, jättefin!

Svar: Håller med dig fullständigt!😊❤️Aw tack så mycket!😄 Är själv förälskad i designen, men grönt är min favoritfärg.😄❤️
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.