Snabbkommandon

Äntligen har Star Stable lagt till snabbkommandon i spelet. Och som jag har längtat, speciellt efter en av dessa kommandon. Nämligen snabbkommandot för avsittning.
 
 
Förutom denna avsittningsknapp så är det två andra snabbkommandon som jag gillar. ESC som stänger ner alla fönster som man har uppe på skärmen, och F1 som döljer gränssnittet. Detta är den bästa uppdateringen som Star Stable har gjort, enligt mig.
 
Här är alla nya snabbkommandon:
 
X - Sitt av hästen
F1 - Döljgränssnittet
P - Flyttar husdjur mellan mark och sadelväskan
ESC - Stänger ner alla fönster






Delfina

Jag instämmer :) Älskar speciellt kortkommandot för att dölja gränssnittet och att sitta av hästen!

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.