Mer achievements

Förra veckans uppdatering var inget stort och inget direkt nytt som jag hade hoppats på. Dock var det ändå roligt att det kom mer achievements, speciellt då torsdagens event med klubben var inplanerad att vi skulle göra just achievements tillsammans. Så vi blev inte lika begränsade till alla grupptävlingar och championat. Jag är inte den bästa på att komma ihåg att ta bilder under eventen så ni få stå ut med en bild jag tog för en av utmaningarna. Ska försöka att komma ihåg att ta bilder i framtiden under eventen.
 
Dalton
 
Jag hoppas att uppdateringen imorgon ska vara mer spännande och innehålla något nytt. Vad hoppas ni ska komma med denna veckas uppdatering?






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.