Jockey style

 
Gårdagens uppdatering var liten, små tråkig men ändå rolig. Jag gillar att vi har fått allt mer variernade kläder detta år i jämfört med tidigare. Nya snygga modeller och superfina detaljer. Även om de nya jockey kläderna inte är i min stil så gillar jag dem ändå, dock är det inget jag kommer köpa.
Men en liten tanke slog mig ändå när jag läste rubriken. Kommer vi få se Baronessans galoppbana bli färdig en dag? Jag hoppas det!
Inte nog med nya kläder och utrustning har vi också fler supersnygga rosetter till hästen. Var såklart tvungen att köpa mig några av dem.
 
En annan sak som väldigt många inklusive mig uppskattar väldigt mycket med denna uppdatering, nämligen att vi nu har upp till 250 byxor att välja mellan att ha till tävlingar. För nu har dessa 250 byxor fått rida +5.
 
 
Ikonerna ovanför tävlingsanslagtavlorna har nu fått sig en mindre och lite snyggare design. I like it! Nu slipper man se de stora medaljerna vart man än rider. Dessa är mer diskreta och drar inte till sig allt för mycket uppmärksamhet när man är ute på en vanlig ridtur.
 
Vi har också fått en ny höstig laddningsskärm. Hoppas att man får chansen att ladda ner den som de andra, dock vill jag inte ha deras stora logga i hörnet. Bilderna blir så mycket snyggare utan loggan när man använder dem som bakgrundsbild på datorn. Annars kan de göra loggan genomskinlig så bara konturerna syns istället.






Sharon

Hej! Hittade din blogg för några dagar sedan och måste säga att jag är helt fast! Älskar den. Kram

Svar: Åh vad kul att du gillar den! :D
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.