Teater i Star Stable

 
Onsdagens uppdatering var ändå riktig skoj.  Att teamet förde till denna lilla funktion till spelet var en fantastik idé. Det enda jobbiga var nog att jag kände mig som en zombie när jag spelade igenom uppdragen, var så trött. Men jag var för nyfiken för att kunna låta bli att logga in en stund och ta mig igenom uppdragen.
Själva höjdpunkten med uppdateringen, enligt mig, var ju när butiken öppnade och man får köpa mustacher, masker, clownnäsa, knasiga glasögon och ögonlapp. Älskade personligen mustacherna och maskerna. Hade dock bara råd med mustachen.
 
 PS. Har bytt ögonfärg från blåa till gröna. Gillar personligen gröna ögon.






Filipa

Visst var butiken bara så bra!? 😂 Det är även roligt för de som tycker om att rollspela (gillar själv inte det, men vet att det är många som tycker om det),nu kan de ju klä ut sig mer. Gillade personligen maskerna mest, får se om jag köper nån senare ^^ ❤️

Svar: Det är den mest skojsigaste butiken i hela spel-😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.