Kronos

 
Namn: Kronos
Född: 2003
Ras: Frieser
Kön: Valack
Level: 15
 
Om: Kronos är en av de magnifika hästarna i stallet. Hans hårrem är skinande blank och manen lång och silkeslen. Hans steg är höga och ståtliga, ibland känns det som marken skälver när han ståtligt visar upp sig. Trots sitt fina steg lämpar han sig bäst för fälttävlan. Han älskar att hoppa de fasta hindren, galoppera genom stora vattengravar och springa i fullfart över öppna ytor. 






Filipa

Låter som en härlig häst 😉❤️Menar absolut inte att vara taskig eller kritisera, men kolla gärna igenom stavningen en extra gång ❤️ Vet själv att jag är helt hopplös på att stava när jag är stressad eller trött, så säger inte detta för att vara jobbig utan bara så att du vet om så att du om du vill kan rätta dem ❤️ Superfin häst, planerar att köpa samma men då ska den heta Nightqueen aka Nyx, nattens gudinna (japp, är också grekisk-mytologi/Percy-Jackson-nörd😂) Ha det jättebra ❤️

Svar: Ingen fara, märker inte själv att jag stavar fel ibland.😊 Skrev inlägget när jag inte var trött, men anar att det kan vara det nya tangentbordet som kan vara orsaken. Det är ju lite större än laptopens tangentbord.😊 Men nu ska det vara rätt stavat. Fortsätt gärna att säga till om du ser några konstigheter i texterna.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Daniela Silvergarden

Jag är Percy Jackson-nörd och om jag ska vara lite petig så är Kronos en titan och inte en gud ;)
Annars gillar jag din blogg <3

Svar: Absolut är Kronos en titan, men enligt en sida som jag har läst står det att han är tidens gud.😊http://www.mytologi.nu/grekisk-mytologi.html
Scrolla ner till Kronos namn så står det där.😊
Kul att du gillar min blogg.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.