Hästen jag föll för i somras

Dusty
 
Innan sommarbetet tyckte jag minst om Dusty av alla haflingers. Därav valde jag honom som årets sommarhäst. Men under sommaren hände något som jag inte trodde skulle hända. Jag började nämligen gilla denna häst mer och mer, och nu är han på sin semester. Lite tråkigt att inte se honom i stallet i dag, men han kommer tillbaka snart. Min älskade lilla häst.
 
Har ni också hästar som ni inte gillade från början som ni nu tycker om?






Filipa

Näe, jag köper bara hästar som jag verkligen vill ha, och så är jag väldigt noga med namnet 😂❤️Vad kul att du gillar honom nu, riktigt söt 😍❤️

Svar: Ville ha Dusty från början, men gillade inte honom på det sättet som jag gör nu.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.