Friday!

Äntligen fredag!!! Sista vardagen i veckan, sista dagen innan helg. Jag ser fram emot denna dag så mycket... eller ja. Längtar till ikväll, ska man väl säga istället. Har något speciellt in planerat och det ska bli så himla kul, har redan fjärilar i magen.
 
Vad har ni för planer inför kvällen?
 
Dumbledore
 
PS. Filmtipset kom inte den här veckan, men ska kompensera det till nästa vecka. Det har varit lite annat som har gått i huvudet på mig så jag glömde bort att skriva inlägget.💗






Anonym

Jag tänkte logga in på sso och göra de nya uppdragen som kom i onsdags (varför jag inte gjort de tidigare? -Bra fråga!) Så håller tummarna för att halva Air Star inte är inne och gör de;)
Sen tänkte jag mysa i soffan med nån film/serie och käka lite godis eller nåt.
Ha en trevlig helg! Kram kram :D

Svar: Ah vad mysigt du måste ha haft ändå.😊
Viktoria Shadowhunter

Alva Lionrock

Det var jag som skrev anonym kommentaren, måste ha missat att skriva in namnet haha... (Inte första gången)

Svar: Sådant händer. 😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Ingen fara att du missade filmtipset, gör det när du känner för det ❤️ Har inget speciellt inplanerat, ska spela lite på mitt Värva-en-vän-konto (ett konto jag bara kör gratiskod-SR på, var tvungen att skapa ett eget eftersom ingen av mina kompisar ville köra SSO 😉😅) Ha en jättebra fredag! ❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.