Födelsedagsspecial?

Inte Star Stable:s födelsedag utan om min egen. Det är så att jag snart fyller om 2 och en halv vecka, och jag känner att jag vill göra något speciellt på bloggen. Men vet inte riktigt vad. Har ni något förslag på vad jag skulle kunna göra här på bloggen?
 
Tantalos






Filipa

Skulle vara kul om du visade nån present (om du vill såklart), eller om du gjorde ett inlägg med lite "roliga" och "knasiga" fakta om dig själv, men inte om du tycker att det blir för personligt 😊❤️ En konstig/oväntad fakta om mig är att jag kan alla dvärgarna i Hobbits namn utantill 😂 Därför är det väl inte så konstigt att islandshästarna jag planerar att köpa ska heta Thunderking aka Thorin och Cloudknight aka Kili (och om det kommer någon ny som jag vill ha, Frostfighter aka Fili 😂)

Svar: Absolut ska försöka tänka ut något.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.