Atlas

 
Namn: Atlas
Född: 2008
Ras: Welshponny
Kön: Valack
Level: 15
 
Om: Atlas må vara en liten ponny, men man kan säga att han är mycket till häst att rida. Nog för att han är liten och det är något lättare att kontrollera hans kropp från ryggen. Men han kräver en del av sina ryttare och behöver därför en erfaren ryttare på sin rygg.
Hoppning är inga större problem, men han tävlas oftast i dressyr. Hans rörelser är mjuka och lätta. Och som sagt med rätt ryttare är han oehört lätt att ha att göra med, ridmässigt. Från marken kan vem som helst ta hand om honom.
Så man säga att han är lätthanterlig från marken, men svårare att rida.






Filipa

Supersöt 😍Varför skriver du "tyvärr" vann inte titanerna? Jag har iallafall fått intrycket av att gudarna var lite schystare än titanerna. Inte för att de var så trevliga alltid, de heller... Men mina kunskaper kommer från Percy Jackson och Unga fakta, så jag kan ha fel 😂 Undrade bara, absolut ingen kritik ❤️

Svar: Ser nu att det blev fel ordval just där.😊Nu är det ändrat, hoppas att låter bättre än tidigare.😊
Ingen fara, såg själv när du sa det att det inte lät rätt i texten.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Förresten, jag tycker om dina "presentationer" av hästarna jättemycket, de är så proffsiga (och jag är imponerad över att du hunnit med så många på så kort tid!) men något som enligt mig skulle förbättra dem ytterligare hade varit om du skrev till vad hästarna heter i SSO också. Typ med Atlas, att du skriver namn: _ _ _ (eller SSO-namn) och så tilltalsnamn: Atlas (eller namn). Detta var bara ett förslag och du måste såklart inte göra det, men jag skulle älska att få se vad de heter i SSO också. När jag bestämmer ett namn så tar jag ett namn jag tycker om, t.ex Charmant, och så letar jag upp något som har en passande betydelse eller låter likadant i SSO, i detta fall blev det Charmmane 😂 Ha det jättebra ❤️

Svar: Absolut kan jag ta med det.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.