Måndagens avslöjanden

 Nytt till Halloween och jul
  
För mig sombara har upplevt Halloween en gång känner inte till de vanliga traditionerna i Star Stable. Men det ska ändå bli spännande att se vad de har hittat på denna gång. Galopper Thomson var ändå riktigt spännande förra året, och i år ska det komma en mumie... Hur ofta är det man stöter på en mumie!? Det ska bli ruskigt spännande att få se vad de har hittat på.
Där emot juluppdragen förra året fick jag förklarat för mig att det var samma gamla vanliga tradition. Kan hålla med om att det var lite små tråkigt med juluppdragen. Så det ska bli kul och vad de har hittat på för nytt till årets julfirande.
 
 
Nya animationer till våra karaktärer
 
Nya animationer igen!? Nej nu bli jag verkligen taggad. De nämner att dessa nya animationer ska ge oss en riktigt cool upplevelse i spelet. Kommer den hålla deras förutsägelse? Jag hoppas verkligen det eftersom jag redan längtar efter att få se vad det är.
 
 
Nya kläder & frisyrer
 
Kläder i nya modeller i samband med de nya animationerna tackar jag inte nej till. Har fortfarande gott om plats i gareroben för både min karaktär och hästarna. Kan man kanske våga hoppas på in en annan modell av träns till hästarna i framtiden?
 
Så som vi har tjatat och längtat efter nya frisyrer Nu händer det äntligen! Detta är något jag varkligen ser fram emot, lite tröttsamt är det allt med raka, långa frisyrer samt de fula (enligt mig) uppsättningarna som finns. Vågar man hoppas på fylliga flätor och vackra hästsvansar i olika modeller? Kanske en medeltids frisyr?
 
 
Fler springande husdjur och fler hästar
 
Det var kul när vi fick de sprigande ekorrarna. Men ska jag erkänna så tröttnade jag ganska snabbt på dem, stör mig lite på hur de springer. Så att få höra att det kommer fler springande husdjur gör mig lite skeptiskt inställd. Dock hoppas jag ändå på att det ska komma små springande hundar, gärna av rasen Shetlands Sheepdog, eller varför inte en klon av min egna hund. Kommer det springande hundar har jag höga förväntningar.
 
Så himla kul att det kommer fler hästar innan årets slut. Det mest spännande är ju ändå den nya rasen som kommer komma. Dock har jag ingen aning om vilken rasen det kommer att bli. Kommer inte heller gissa nu eftersom det är relativt färskt och vi har inte den blekaste aning om vad, förutom att det är en väldigt efterfrågad ras sedan spelets start.
Kommer spekulera mer senare i detta ämne så fort vi har fått mer information.
 
 
Sist och inte minst...
 
 
Det nya omtådet bakom Firgrove som vi tidigare har kallar Firfall, har nu döpts om till Mistfall. Ett passande namn, som även får hela mrådet att låta mystiskt. Och av bilderna att dömma ser stället helt AMAZING ut. Jag längtar redan att få rida på stigarna där. Dock kommer inte hela Mistfall släppas på en gång, utan omådet kommer att öpnnas i tre etapper.
Första delen som kommer öppna redan i december är det södra området. Det vi kan se från Sydhoven. Även på håll ser det väldigt vackert ut.
 
 
 
 






Filipa

Det jag ser mest fram emot är Mistfall, nya hästarna, animationerna och håret. Sen så skulle det vara jättegulligt att ha en springande hund med sig. Framförallt i Jorvik city skulle det vara kul att ha med sig en hund, iochmed att den följer karaktären och inte hästen borde det vara möjligt😊 Sen ska jag inte ljuga, jag är inget jättefan av ekorren vi fick (missförstå mig inte, jag är jättetacksam över att SSO gav oss den❤️) och det händer absolut att när jag väl har den (har ganska många husdjur, så ofta väljer jag lite efter vad jag är sugen på och vilken färg som passar till outfiten) så har jag den i sadelväskan iochmed att jag blir lite stressad av att den springer omkring och hoppar hela tiden, men jag tycker ändå att det är en gullig funktion, och det skulle vara jättekul med hundar av olika raser! Är övertygad om att detta kommer bli en underbar höst/vinter, tack SSO för allt ni gör för oss spelare❤️

Svar: Absolut, är också glad att vi fick ekorren, men blev ändå inte en av mina favoriter. Att den hela tiden hoppar när man springer med den stör jag mig på.
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.