Bästa helgen

Helgen gick verkligen snabbt förbi, så snabbt att jag till och med känner att jag inte riktigt hann med. Pojkvännen tog med mig till Boda Borg i lördags. Där vi tillsammans med några av hans kompisar tillbringade hela dagen. Det var verkligen super kul, skulle vija åka dit igen med dem.
Söndagen var inte lika händelserik.Tillbringade mestadels av tiden med att spela Alicia Online och filmtittande. Dock var dagen snabbt över, hann inte riktigt med det jag ville hinna med. Fast ska jag vara ärlig så var detta den bästa helgen i mitt liv.
 
Ares
 






Filipa

Vad härligt! Låter supermysigt❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.