Bloggutmaning: Dag 7

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
»Tre av dina styrkor och tre av dina svagheter«
 
Tre av mina styrkor.
• Drivande. Jag blir lätt driven när jag får arbeta med det jag tycker om och brinner för.
• Jag är envis. Har jag gett mig in i ett problem, så ger jag mig inte förrän det är löst.
• Ordningsam. Att ha ordning och reda är rena sinnesron. Trots att skrivbordet kan se ut som ett bomdnedslag emellanåt. Städar dock av det när det ser ut som värst.
 
Tre av mina svagheter.
•  Otålig. Jag knappt inget tålamod, vill ha saker och ting gjort snabbt så jag kan göra andra grejer.
• Socialfobi. Ja, jag har socialfobi och tycker det är jobbigt att prata inför en folkmassa, eller ha en massa människor runtomkring mig.
• Lättretlig. Blir lättretlig när jag inte får vara ifred, eller ljud som jag upplever som väldigt störande.
 
Kronos
 
»Vilken karaktär i Star Stable Online är mest lik dig och din peronlighet?«
 
Vilken svår fråga. Det finns så många NPC:er på Jorvik. Men när jag väl tänker efter så är jag mest lik Eremiten på sydhoven. Skulle lätt kunna flytta in i hans lilla hus och ta hand om vildhästarna. Skulle stortrivas med ljudet från havet.
 
Eremiten
 
»Vilken ödesryttare har du mest gemensamt med?«
 
Det är så svårt att välja en så nämner två. Linda och Ann/Anne. Linda rent personlighetsmässigt och Ann för mitt stora intresse för dressyr, samt att Ann är en väldigt fin tjej även om hon framstår som en snobb.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.