Bloggutmaning: Dag 26

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Vad är bra med chattarna och den socialabiten i spelet?«
 
Det bästa är ju att man kan prata med varandra utan att behöva söka upp varandra någon annanstans utanför spelet. Ett stort plus där. Samt att man kan fråga någon direkt om man behöver ha hjälp med något om man inte hittar det på nätet.
 
»Vad är mindre bra med chattarna i spelet?«
 
Tycker det är lite tråkigt att man inte får några notiser när man har fått ett meddelande i chatten. Jag som tittar så sällan i chatten missar lätt när någon av mina vänner eller klubben skriver till mig. Samt att censuren inte tillåter en att skriva vad som helst. Som 21-åring är det lite av en frustation då man måste skriva om orden eller lägga till en bokstav som inte ska finnas i ordet.
Skulle vilja att Star Stable-teamet skulle kunna ordna så alla som är över 16 eller 18 år slipper censuren. Eller om de kan fixa en egen chat åt oss.
 
Hebe






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.