Spindlar till husdjur

 
Gissa vem som satt i flera timmar och letade spindlar? 
Det första jag gjorde när jag loggade in dagen då spindlarna kom var att börja leta dem. Är lite stolt över mig själv då jag nästintill hittade alla själv, fick lite hjälp från vännerna i klubben. Det var även någon enstaka spindel som jag var tvungen att kolla upp vart den var, specifikt den som springer runt på de Glömda Hedarna.
Utrustningen man fick av Hayden är snygg och användbart med full stats. Men den bästa belöningen var ju ändå att man fick en egen liten rosa spindel. Så himla roligt att jag och Johanna Wolfpeak diskuterade om att vi säkert skulle få en spindel till husdjur innan vi visste om det. Blev så glad när jag fick min.






Daniela Silvergarden

Jag hittade alla för inte alls länge sen och jag döpte min lilla spindel-kompis till Arachne ;)

Svar: Vilket fint namn! ;D<3Tog mig och mina vänner två dagar att hitta alla. :P
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.