Klättring

Jag och Elise bestämde oss för att klättra lite under måndags kvällen förra veckan. Först försökte vi oss på hustaken i Jarlaheim som gick riktigt bra. Sedan begav vi oss till Valedale för att försöka ta oss upp på Elizabets hus. Men det var inte lika lätt så vi bestämde oss för att testa på att klättra på "muren" i Firgrove istället. Det var något lättare, men Dante var inte fullt så samarbetsvillig i backarna. Då åkte jag hem och hämtade Phantomen som är en fantastisk klätterhäst. Men honom lyckades jag att ta mig upp på muren i Firgrove.
Både jag och Elise blev lite frustrerade men ack så roligt vi hade. Elise har också blogg, gå gärna in och läs den!
 
Elise med Molly och jag på Dante.
 
Elise med Molly och jag på Phantomen.






Elise

Vad fina bilder du fick haha <3

Svar: Aw tack! men du fick också snygga bilder.😉❤
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.