Hemstall på Sydhoven

Runt 20.00 kom man äntligen in i spelet i onsdags. Satt nästan i extas när jag kom till Sydhovens gård. Redan när Star Stable uppdaterade gården för några veckor sen misstänkte jag att vi skulle få rensa upp och bygga något där, och jag hade rätt. Var så himla kul att få rensa stallplanen, bygga de olika stationnerna och självklart hemstallet. Vet att ganska många har önskat att få ha ett hemstall och nu kan vi äntligen ha det!
Att sedan få hämta ett sjukt föl i regnväder. Glömde såklart att ta bilder i regnet, men hoppas att vi få se mer av det. Vi får ta hand om det sjuka fölet i de olika stationerna vi byggde upp. Detta är en helt sjuk men underbar upplevelse i spelet. Vill ha mer av detta!
Måste också nämna den nya anslagstavlan med de dagliga upppdragen. Jag bara fullkomligt älskar den! Vill se mer av denna typ av funktion bland alla anslagtavlor som har dagliga uppdrag.
 
Förutom det nya hemsallet och nya dagliga uppdrag har vi också fått möjligheten att köpa fler terrier. Jag köpte såklart den svartvita för att jag älskar verkligen svartvita hundar i IRL. Dessa hundar har dock inte sjalar runt halsen utan helt vanliga halsband.
 
Poppe
 
Dante






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.