Nya ljudeffekter till hästarna

Denna veckas uppdatering var verkligen något helt annat än vad man hade väntat sig, Själv hade jag hoppats på nya hästar, hoppas att de kommer nästa vecka istället. Även om jag blev lite besviken så blev jag ändå super glad över de nya ljudeffekterna till hästarna. Lite konstigt är det ändå att höra ljudeffekterna efter mina två år spelande, det känns bara jättekonstigt. Met det är ju en vanesak.
Det som är lite jobbigt är att man får höja ljudet på effekterna mer för att höra de nya ljuden. samtidigt höjd andra effekter som man kanske inte vill ha med. Jag skulle vilja ha en egen volymfokunktion till bara hästen.
 
Helios
 
Lite ljudskillnad kan man ändå höra beroende på vilken häst man har, exempelvis Nordsvensken. Men det är bara i traven som man kan höra skillnaden (tycker jag). I traven för Nordsvensken låter den lite tyngre än de andra, jag skulle vilja ha denna effekt även i galoppen.
 
 
De nya ekorrorarna är söta men tyvärr kommer jag ej att köpa någon av dem. Räcker med den lilla jordekorren vi fick av teamet förra året. Jag håller mig istället till de små hundarna, då de är dubbelt så söta.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.