Bättre grafik kvalité

Jag har nog aldrig sett spelet såhär klart förr. WOW!!! Gud vad många fina grejer jag såg när jag levlade i onsdags, nu vågar man sig ut från Mistfall. Har även sett flera tröjor/jackor som har blivit riktigt snygga. Exempel den där svarta läderjackan i Gallerian, den är så snygg nu!
Lite besvikna miner har man ju sett över denna del av onsdagens uppdatering. Men jag älskar det. Jag får så mycket nya intryck och allt är dubbelt så vackert som innan. Ja, jag älskar spel och annat med kvalité. Det är som man brukar säga, hellre kvalité än kvantitet
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.