Snart har vi Concorde

Jag klev upp tidigt, drog på mig min gröna druiddräkt och rusade direkt till stallet för att sadla Poppe. Det var nämligen igen vanlig dag igår, kom vi ett steg nämre att rädda Concorde. Efter att jag sadlat Poppe tog vi transporten till ridhuset och skyndade oss till Häxan Pi, där vi möte upp Lova och hennes häst Silver. Tillsammans återupptog vi uppdraget Rädda Concorde. Båda ivriga på vad som skulle hända tog vi oss igenom labyrinter och tävlingar. Det var roligt att få se Concorde igen, livslevande och lika vacker som vanligt, men det som fick oss att tappa hakan var när Ydris förvandlades oss till ett magnifikt djur.
Men innan vi hann lägga händerna på Concorde blev vi utkastade från cirkusn tillsammans med Linda och Justin. Besvikna men ändå ivriga på vad som skulle hända här näst skyndade vi oss till Den Hemliga Stencirkeln till Fripps hem. Där pratade vi med Evergray och fick chockande besked om vad Ydris håller på med och det finns bara ett sätt att stoppa honom. Vi måste få tiden på vår sida.
 
 
Egentligen skulle inte uppdragen sluta så abrupt som de gjorde, men resten av uppdragen och storyn var inte helt färdiga. Man blev lite besviken att vi inte kunde rädda Concorde igår, dock ser jag fram mot att få göra resten av uppdragen när de är klara. Dessutom kan man spekulera lite om vad kommer hända härnäst.
 
Vad tyckte in om uppdragen och vad tror ni kommer hända?






Smulan

Längtar så sjukt mycket efter nu att få rädda Anne! Känns ju som det inte borde vara jättelångt bort i storyn, nu när vi ändå har räddat Concorde!

Har du spelat den delen då man räddar honom? Inte sett något om det här på bloggen tror jag!

Svar: Ja precis! Samtidigt förstår jag att det dröjer lite eftersom de ska göra en remake på alla ödesryttare och deras hästar.
Jag har gjort uppdragen då vi räddar Concorde. Men jag glömde som vanligt att ta bilder till ett inlägg om räddningen. Så jag valde att inte skriva om det.
Ska komma ihåg att ta bilder till kommande uppdrag.
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.