Sydhovens Gård

Den stora förändring på Sydhovens Gård har inte undgått någon spelare. När jag själv först klev ur transporten utanför gården trodde jag att jag hade kommi fel. Gården var verkligen helt omgjord. Tur var det att jag valde att ta med mig lugna Poppe på det första besöket, för jag kände mig verkligen förvirrad. Poppe skrittade lugnt på utan någon större reaktion på förändringen medan jag satt i sadeln och såg mig storögt omkring. Grafiken är helt amazing och växterna finner jag knappt några ord för. Lavendelblommarna är helt magiskt vackra. Bomulls växterna kan jag inte heller sluta att tänka på och jag har nog aldrig sett så snygga majskolvar i ett virtuellt spel.

Poppe
 
Trots min förvirring och fasination så kunde jag inte låta bli att spåna lite tankar. Markens textur och färg matchar inte riktigt den nya grafiken på byggnaderna och växter. Kommer vi få en helt annan textur och färg på marken lngre fram? Och det stora tomma orådet vid det förfallna stallet... Vad kommer hända där? Kommer vi få ett hemstall där eller ska vi få vara med och bygga upp ett?
Ser fram emot att få se vad teamet har hittat på för detta område inom en snar framtid.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.