Molnriket är tillbaka

Första gången Molnriket kom i mars månad i år var jag inte så imponerad. Jag gillade inte området, kände att det var lite för litet och det var knappt något att upptäcka och tävlingen var inte någon höjdare. Tävlingen i sig är det inga fel på, men den faller mig inte i smaken.
Men i dag gillar jag Molnriket mer än när det först kom. Nu är området lite större och det är mer att upptäcka. Trodde till och med att jag skulle rida vilse först, men jag klarade mig hyfsat bra trots att jag letade efter Micas saknade verktyg och de gyllene hästskorna. Inte nog med det, nu finns det en regn-rutschkana som man kan åka ner för och med ett stort plask landa i en liten pool. Det är nog det roligaste med hela området enligt mig. Åkte den minst 5 gånger första dagen.
 
Apple
 
Trots att Apple är ny i stallet så skötte hon sig fint uppe bland molnen.
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.