Vilket område kommer härnäst?

När det kommer nya områden är det alltid i stort och hypat bland spelare. Till och med så hypat att spelare buggar sig in i områden. Inte okej hörni, inte okej!
Men det var inte buggare jag vill prata om utan om nästa ställe som kan komma härnäst. Önskan om området bakom Frgrove, ska öppnas har jag haft ett tag. Varför blockerar bulldozern grottöppningen som verkar leda till Firfall?
Förutom Firfall så hoppas jag på att vägen ovanför Gyllenbladsskogen ska öppna någon gång. Vill så gärna utforska den vägen och vill se vart den leder.
Ett annat område som man vill komma in i är Asklandet i Dinodalen. Dock tror jag att vi får komma in dit i samband med huvuduppdragen. Fast vad vet jag om det? Men det är min spekulation.
 
Vilket område tror ni kommer komma här näst?
 
Phantom






Filipa

Jag tror (och hoppas!) på Firfall, iochmed att Guillermo pratade om vildhästar där, och Firfallekorren! Dels verkar det vara ett mysigt område, och så är jag pepp på det där att han pratade om vildhästar! Skulle älska om det sprang runt lite hästar där, typ som på Sydhoven! Sen är mina förhoppningar att det ska finnas en mysig liten by, och att det finns New Forestponnyer där. New Forestponnyerna kanske kan va vildhästarna, de är ju typ Englands Gotlandsruss, halvvilda 🤔. Det var mina tankar, ha det bra ❤️

Svar: Intressant tanke om hästarna där.😊Vi får helt enkelt se vad teamet har hittat på när det väl är dags.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.