Tre nya hästar på G

 
Efter gårdagens sneak peak är jag faktiskt lite skeptisk till denna veckas omgång med nya hästar. Av det lilla man kan se kan man ändå se formen av en frisisk sporthäst och en mustang, den tredje är jag lite osäker på. Men det kan absolut vara en hannoveranare. Även om de ser fina ut på bilden så känner jag inget sug av att köpa någon av dem för tillfället.






Filipa

Är också lite osäker på vad den bruna i mitten är för ras, men tror det är en Hanno! Känner mig riktigt taggad på den bruna, annars så vet jag inte riktigt. Får se hur de ser ut i spelet😊! Ha det jättebra ❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.