The Sims 4 Husdjur

Det har kommit ut en väldigt stor nyhet inom The Sims världen. Nämligen att The Sims 4 Husdjur kommer komma i november. Dock inga hästar utan det kommer vara hundar och katter den här gången. Jag som har varit med ett längre tag i Sims världen blev förälskad i djuren i The Sims 4:s grafik. Att kunna skapa djuren i The Sims 4:s skapa sim-verktyget ger en större chans att göra djuren mer personliga än tidigare.
Men inte bara det, med packet kommer det även en ny yrkeskarriär. Man kan nämigen få sin sim att bli veterinär. Det ska bli väldigt spännande att se hur skaparna har byggt upp detta yrke.
Ser verkligen fram emot detta pack. Saknar att ha husdjur i mina hushåll. Djur, framför allt hundar, har alltid varit en stor del av mitt liv och det kommer krylla av dem i mina hushåll.
 
 
 






Filipa

Haha, kommer nog också att köpa en hel del djur... 😂Ser fram emot packet jättemycket, har tagit en paus från TS4 nu ett tag, men när packet kommit kommer jag definitivt spela! Ska bli jättekul att få skapa djuren 😍

Svar: Har också liten paus, är lite trist utan djur redan nu.😊Har även hört lite rykten om att årstider också är på G. Husdjur och årstider är klart de bästa packen av alla.😄
Viktoria Shadowhunter

Cecilia Gladefield

Har inte ens börjat med TS4 än xD Men nu när husdjur ska släppas tänker jag skaffa spelet, har varit sugen ett tag men utan husdjur har jag föredragit TS3. Har du något speciellt pack att rekommendera för TS4? :)

Svar: Förstår vad du menar. Blev själv dock väldigt förälskad i TS4:s grafik och har inte spelat TS3 sen dess.😊Åh har inte alla pack, men jag skulle rekommendera Dags att jobba, Stadsliv.och Föräldraliv. Har inte den sistnämnda men vill gärna ha det packet. Men såklart så vill man ju ha alla pack, även de som är mest onödigast.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.