Rädda James!

 
 
Äntligen hände någonting efter två lite tråkigare uppdateringar. Att hjälpa James hör inte till ovanligheterna, men denna gång stod hans affärer på spel. Så vem hotade James affärer genom att låta gnagare... förlåt jordekorrar gräva hål på Fort Pinta vägen? Jo det gamla hemska företaget vi har satt käppar i hjulet för tidigare, nämligen GED. Återigen försökte de förstöra Jorviks vackra landskap, men denna gång runt Fort Pinta. Trots att det var nära att GED-snubben kom undan så satte hans egna verk käppar i hjulet utan att vi behövde göra något ansträngande. Och för andra gången i spelets historia (vad jag minns) hade vi en biljakt till häst som slutade med en krasch för föraren..
 
Med på detta äventyr fick Tantalos vara min trogne följeslagare, och han skötte sig exemplariskt.
 
 
En mycket fin vinkel, hade dock önskat att kmern hade varit lite längre ner så man hade fått med mer av mulen.
 
Denna veckas uppdrag var över förväntan. Vanligtvis när man hjälper James är det oftast ingen spänning, men denna gång var det något man inte hade väntat sig. Att ännu en gång sätta stopp för GED var kul. Det var trots allt länge sedan man stötte på dem. Men när får man träffa Mr. Kembell igen och Mrs. Drake? Saknar dem lite.






Filipa

Haha, jag måste va den enda i universum som faktist tycker om (eller ja, tycker om o tycker om, men tycker om sättet hon är skriven på) ms Drake 😂 Tycker det är så komiskt att hon är så elak och hemsk, och breven hon skickar till sina arbetare... (har inte kollat på länge eftersom jag är beundrad, men så här minns jag det) G.E.D-arbetare: "Gulp, hälsa henne att jag ska jobba hårdare, bara hon inte säljer min hund till ett hem för katter som en levande klösbräda!" Alltså, missförstå mig inte jag tycker hon är hemskt, men det är så skruvat hemskt att det blir komiskt 😂Tycker att James-uppdragen var bra, älskar att det snurrade jordekorrar runt G.E.D-snubbens huvud istället för stjärnor när han hade krockat! Ha det jättebra ❤️

Svar: Haha ja det hade han, snurrande ekorrar.😝Det hade jag totalt glömt bort. Tack för att du påminde mig. Har själv inte "pratat" med Ms Drake på evigheter på grund av att jag är beundrad med henne.😊
Ha en fortsatt trevlig kväll.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.