Nya hästar att köpa in

När sneak peak:en kom i måndags var jag skeptisk till hästarna. Men när jag väl fick se dem i spelet... I fell in love with two of them. Den nya hannon är självklart ett måste. Den har en sådan fin stjärn i pannan. Men skulle det inte ha varit snyggt med en skjuten stjärn istället och något mörkare brun, kanske en vit strumpa på något av benen?
Den nya friskiska sporthästen då!? Den är bara så himmelsk. Den ska absolut få flytta in i stallet direkt! Så fort mitt lager med star coins har fyllts på, såklart. Den är även en remake på en av de äldre sportisarna.
Den vita mustangen... väldigt fin. Men hade gärna sett den färgen på andra modeller/raser också.
 
Nu finns det tre hästar som finns på min Att köpa lista. Fyra egentligen, men det fjärde tänkte jag att jag kunde vänta med lite. Känner inte ett sug av att jag måste ha den nu som med de andra tre. Men innan köpen kommer genomföras måste namnen sättas.
 
Tantalos och den nya hannon verkar gilla varandra. Kanske en boxgranne till Tantalos?
 
Den friskiska sporthästen. Kanske en boxgranne till Cupido?






Filipa

Haha, det tror jag absolut! De kommer säkert trivas med varandra! Jag håller med om att det hade varit ännu finare om Hannons stjärn var osymmetrisk, och den hade som du sa gärna fått ha nått mer tecken, typ en strumpa, men den kommer definitivt flytta hem hos mig! Likadant med frisiska sporthästen, asså, den är så gullig att jag dör 😱😍! Jag var inte så förtjust i mustangen, hade mest med svansen att göra (tycker svansen hade en skum färg), men annars var jag jättenöjd över hästarna ❤️ Ha det bra ❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.