Hästfrisören behöver uppdateras

Jag är inte ensam om att längta efter nya manstilar till hästarna. Det börjar bli väldigt tråkigt att bara välja mellan fyra olika manstilar som ser... jag väldigt konstiga ut på vissa av de nyanimerade hästarna.
 
• Den kortaste är väldig kantig och pannluggen har jag inga ord för. Det enda som är fint är nog svansen.
• Knopparna vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, förutom att det ser lite onaturligt ut. Svansen är inte den finaste jag har sett. Skulle hellre ha en tjock och fin svans, med en inbakad fläta.
• Mellan långa manen är ändå helt okej tillsammans med svansen. Använder helst denna manstil om jag måste ändra.
• Den långa manen är nog den finaste utav dem. Och den enda som jag har bytt till på alla mina mustanger. Det jobbiga med denna manstil är nog svansen. Visst den blir tjock och fin. Men dem suddiga texturen... inte snyggt.
 
Dessa manstilar är de man får välja mellan i dag. Men det skulle inte sitta fel med fler manstilar, som flera olika typer av flätor eller snyggare stylade manar.
Svansen vill man såklart kunna välja för sig, det är inte alltid man vill ha den svansen som hör till manstilen. Men även svanarna behöver uppdateras med ny textur och design, gärna med flätor.
 
Erebos
 
En annan sak som jag har tänkt på den Esme nämnde på sin blogg förra månaden. Nämligen att man ska kunna köpa exempelvis tre frisyrer som sparas så man kan välja mellan dem, kostnadsfritt. Denna funktion skulle komma till stor nytta. Då skulle man lite oftare variera mellan olika fryserer på karaktären, och manstilar på hästen. Skulle mer än gärna ha denna funktion i spelet.






Filipa

Håller helt med, man&svans-stilarna behöver uppdateras! Och visst skulle det vara bra att kunna ha flera stilar "på lager", så att man kunde byta till knoppar när man vill vara lite extra prydlig, och längre man när man bara vill flänga runt! Brukar behålla original-stilen på alla hästar jag köper i SSO, tycker oftast är finast (den enda original-stil jag inte gillar är lipizzanerns) men om det kom fler fina manar och svansar skulle jag absolut byta ibland😊 Min dröm är dels att man kan välja man o svans för sig, sen en fin lång man, en kort man (typ som på hannoveranaren, inte sådär taggig som den befintliga är) och olika sorters flätor i svansen 😍 Det var mina tankar, ha det bra ❤️

Delfina

Håller med om att man- och svansstilarna behöver uppdateras! De vi har är väldigt gamla och kantiga.
En funktion för att köpa ett antal manstilar att välja mellan vore verkligen bra, då hade jag nog bytt oftare också.

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.