Filmtipset - The Walk

Efter en del tänkande kom jag tillslut fram till att jag vill tipsa er om en film som jag såg för första gången för inte alls så länge sedan. Nämligen filmen The Walk.
 
The Walk är en film där vi får följa Philippe Petit, en man som är känd för att har gått på lina mellan tornen på World Trade Center år 1974, de så kallade tvillingtornen. I filmen får veta hur Philippe började med lindans, varför han hade drömmen om att gå på lina mellan tvillingtornen och hur han kom dit.
 
En perfekt självbiografisk film att mysa framför en lördags/fredags kväll.
 
 






Filipa

Låter spännande! Får se om jag ser den någon gång, hinner inte mysa framför en film i soffan ens hälften så mycket som jag skulle vilja... 😂❤️

Svar: Aw vad tråkigt. Men då har du ju ändå en lista på vad du vill se när du väl kan..😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.