Filmer

När jag bad er om inläggstips så fick jag förslaget att tipsa om filmer. Nu är det så att jag har ca 600 köpta filmer, har sett alla så många gånger att jag kan de flesta utantill, plus många därtill som jag istället har sett på Netflix. Men då kommer jag till problemet. Vilken film ska jag tipsa om när jag själv har svårt att välja vilken jag ska se på? Har ni något tips på hur jag ska kunna välja film?
Har en plan på att ge ut filmtips varje vecka. Vilken dag skulle ni vilja att jag lägger upp det inlägget? På en torsdag kanske eller tidigare under veckan?
 
Runt 350 filmer i min säng.






Filipa

Ojojoj, där har vi en riktig filmälskare!!!😂 Har ingen aning om hur du ska välja, ta något du känner för just den dagen. Skulle gärna ha det på en torsdag eller onsdag, det är ju under helgen man har tid att titta😊💗

Svar: Haha kan man säga.😝Okej, då vet jag ungefär när jag ska lägga upp de inläggen.😊
Ska bli intressant att se vilka filmer jag kommer välja.😊
Viktoria Shadowhunter

Alva Lionrock

Jag har nog ungefär sådär många filmer också, de får inte ens plats på min säng:/

Svar: Vad kul då är jag inte ensam.😊
Viktoria Shadowhunter

Delfina

Vad mycket filmer, oj XD Har typ inte alls så många filmer, men har uppemot 400 böcker bara i min bokhylla haha.

Svar: Åh vad spännande.😊 Samlar också på böcker, men har dock inte lika många.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.