Dagen innan onsdag

Som vanligt börjar man fundera på vad det är Star Stabe-teamet har hittat inför denna onsdag. Nya hästar blir det inte än på några veckor... I think. Så vad kan då komma imorgon? Fler nya uppdrag? Någon ny rolig funktion? Kläder och utrustning till karaktär och hästar?
Man går alltid i ovishet när det kommer till onsdags uppdateringar, förutom de gånger de visar sneak peaks. I vilket fall som helst så ger ändå onsdagar spänning i vardagen. Lyckligast blir man när man ser att teamet har publicerat på något i nyheter. Nostalgin och ivern som flödar fram bara för en enkel liten uppdatering.
Något jag ändå saknar är sneak peaks. Älskar verklligen när teamet sätter grillen i huvudet på oss när de skickar ut suddiga bilder eller ger oss små hintar.
 
Vad tror ni kommer komma i morgondagens uppdatering?
 
Tantalos






Filipa

De sa väl något om Fashion Week i starstable news, eller var det nästa vecka? Jag gissar iaf på det, och med det följer (förhoppningsvis!!!) nya kläder! Om det inte blir Fashion Week tror jag att HaJ-killen kommer. Älskar också sneak peaks, då har man något att fundera på 😂😅 Och jag håller med, man blir verkligen mer pepp om man har en gissning på vad som ska komma 😊 Undrar om vi kommer få höra något om ett nytt område snart... Tror att det blir Firfall 🤔😊 Ha det bra ❤️

Svar: Ah det var något som jag inte mindes eller hörde. har ju skola så hinner inte alltid uppfatta vad som sägs. 😜😊
Viktoria Shadowhunter

Delfina

Tror på Fashion Week, men hoppas lite på att de smyguppdaterar starthästmodellen också, så att startisarna kan få sträcka ordentligt på benen <3

Svar: Där sa du något! Håller med dig om att det är lite tråkigt att de inte kan sträcka på benen.💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.