Horizon Zero Dawn

Under black friday rean fanns det ett spel som jag velat ha länge för halva priset. Helt plötsligt hade jag köpt det, så det var bara att ladda ner det och installera på mitt Play Station 4. Det tråkiga med detta spel är att det bara finns tillgängligt för PS4, vad jag vet i skrivande stund. Spelet jag pratar om heter Horizon Zero Dawn.
 
 
I Horizon Zero Dawn får man spela i en värld efter vår tid där våra nutida hus står som ruiner. Jag vill verkligen inte avslöja vad exakt spelet handlar om, samtidigt så har jag inte spelat klart spelet. Spelet är rätt långt så det kommer ta tid innan man har spelat igenom det.
Det jag skulle kunna säga är att det påminner lite om Assassin's Creed, men ändå inte. Här lönnmördar man inte människor, utan är på jakt på riktiga djur eller maskiner. Det händer att man även får rensa hela banditläger.
 
Miljön i detta spel är helt magisk. Kan verkligen säga att skaparna har arbetat hårt med detta spel, varenda detalj är genom arbetade på ett sätt så man inte knappt finns några ord för det. Man sitter helt förstummad på grund av alla dessa detaljer.
 
 
Du kan läsa mer om spelet i denna recension.






Esmeralda Silverforce

Jag vill såååå gärna spela det här men har inget PS4 och har idag heller ingen tv som man kan koppla in ett till, så om jag vill spela det här måste jag först köpa ny tv, sen ett PS4 och sen spelet... x)

Svar: Förstår precis vad du menar. Hoppas ändå att du får chansen att spela detta underbara spel någon gång i framtiden. Det är värt varenda slant.😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Låter härligt! Verkar inte riktigt som min typ av spel, men tack för tipset!❤️ Grafiken verkar jättefin😍

Svar: Smaken är som baken, delad.😊Spelet erbjuder verkligen en makalös spelupplevelse. Det slår till och med Assassin's Creed om jag ska vara helt ärlig.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.