Spirit Riding Free

Imorgon är det dags! Snart får vi veta mer om denna Spirit uppdatering, efter teasern vi fick i lördags. Vet att många är inte så positiva till Dreamworks nya serie på Netflix. Visst att hästen heter Spirit och ser ut som den häst vi möter i Spirit - Hästen från vildmarken. Men det är ändå inte samma häst. Av det jag har fått reda på så är denna häst son till den riktiga Spirit, därav utseendet.
Själv har jag inte tillgång till Netflix för tillfället så kan jag inte yttra mig särskilt mycket om denna serie, än om de små klipp som jag har sett på Youtube. På vissa ställen i animationen rör sig inte hästarna helt korrekt. Såklart lite tråkigt och det drar ner serien lite. Annars tycker jag att den verkar i övrigt en bra serie.
Det ska bli sjukt spännande att se imorgon vad det är Star Stable och Dreamworks har kokat ihop åt oss.
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.