Tävling och utrustning

Gårdagens uppdatering blev som ett plåster på såren efter de senaste två uppdateringarna. Den nya tävlingen i New Hillcrest är genialisk. Äntligen en tävling som sticker ut från de andra, där man annars bara kutar för livet. Men för att klara tävlingen krävs en Islandshäst, lite tankeverksamhet och alerta fingrar. För här är det mycket slalom, en del töltande och snabb galopp.
 
 
 
 
 
Hestia 
 
Den nya utrustningen... wow säger jag bara!!! Det var just det här jag har väntat och tänkt på i flera månader. Tidigare har det inte funnits några snygga tävlingsbara dressyroutfiter då sadlarna och tränser inte har matchat, eller har konstiga färger. Men nu har det kommit två svarta dressyrsadlar med tillhörande träns och en brun sadel med matchande träns. Tack Star Stable!!! Schabraken och lindorna var inte heller så pjåkiga som tillhör de alla tre seten. Här får ni se de tre olika seten här nedanför. På närbilderna bytte jag dock inte schabrak eller lindor.
 
 
 
 
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.