Sommar

Så skönt... Har nu haft ett litet uppehåll från bloggar och sociala medier ett litet tag. Det är dags att göra en comeback. Det är snart två veckor sen jag hade skolavslutning och det har varit otroligt skönt att få vara ledig nu under sommaren och återhämta mig med spel och träning.
 
Den nya kameravinkeln i spelet är dock ett fall som detektiven Sherlock kan ta sig an. Har förhoppningar att Star Stable - teamet kommer fixa som man kan använda sig av den gamla vinkeln istället men mer uppdaterad. För denna kameravinkel är inte fotovänlig. Så är inte så positivt över den uppdateringen.
Men mer denna uppdatering och om de nya araberna i ett annat inlägg.
 
Lazaro
 
 
Imorgon är det en ny SSO-uppdatering. Undrar vad som kommer hända då. Jag har mina förhoppningar på att de inför så man kan byta tillbaka till den gamla kameravinkeln. Om inte så har jag ingen speciell aning om vad de kan hitta på.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.