Bloggutmaning: Om mig

Utmaningen finns att hitta här
Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, för närvarande 21 år gammal och bor i byn Firgrove tillsammans med mina (för tillfället) 51 hästar. Ofta ser man mig levla när jag har olevlade hästar i stallet, annars travar jag oftas runt med någon av mina favorithästar. Gör jag inte något av detta befinner jag mig någonstans på ön och tar bilder. Innan jag startade denna blogg fotade jag en del till Instagram, då jag fann det roande att göra något utöver det vanliga i min vardag.
 
Jag är för tillfället klubblös, men söker såklart klubb som verkar spännande och aktiv. Känner inte så många spelare i Star Stable, hänger därav ofta för mig själv. Men man kan inte begära mer då jag började spela SSO någon gång i maj 2016.
Hittade själv till spelet efter att jag hade sett YouTube kändisen Thomas Sekelius spela Star Stable. Det första jag tänkte på när jag såg honom spela var: "Det kan inte vara så svårt."
Så på den vägen var det att jag började spela. Efter bara de första uppdragen var jag helt fast. Dessutom känner jag till Ödesryttarna sen tidigare, då jag spelade grundspelen när jag var yngre. Så att träffa dem igen... eller ja några av dem, är supet kul och man vill ju veta vad som hände efter alla speltimmar med Starshine Legacy och Star Stable.
 
Men tillbaka om mig. Förutom Star Stable Online, så gosar jag mycket med min lille vovve Freddie, eller tittar på film/serier. Som de flesta i dag har jag sett hundratals filmer, men få har lika många som jag har. I mitt rum (bor ännu hemma) har jag runt 400 filmer och fler (cirka 200) har jag i lådor på vinden. Ja, jag är en filmsamlare som jag är hästsamlare. Dock köper jag bara filmer som jag själv tycker är bra. Bland mina favoriter just nu är den filmade versionen av Beauty And The Beast och Maleficent. Är så förälskad i filmernas underbara scener att jag gråter när jag ser dem. Kanske inte bokstavligen dock, men det bränner bakom ögonlocken. När det kommer till serier så är The Flash, Supernatural och Bones mina favoriter.
 
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.