Bloggutmaning: Mitt stall

Utmaningen finns att hitta här 

Under det första året flyttade jag runt till flera olika stall. Dock efter Firgroves uppdatering flyttade jag slutligen dit har bott där i två månader nu. Stortrivs i Firgrove och kommer troligen stanna här ett tag.
Mitt stall består av 20 platser för 20 hästar, de 30 resterande få njuta av det gröna gräset i hagen. Det är dock sällan tjugo hästar står i stallet samtidigt. Under sommrarna får alla komma ut på sommarbete, även de som stått inne i stallet. Men en får följa med mig på vidare äventyr under sommaren. I år är det min ena haflinger Dusty.
 
 
 
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.