Bloggutmaning: Min starthäst

Utmaningen finns att hitta här 

Starthästen min syns ytterst sällan både här på bloggen och på Instagram. Som de flesta andra så är han inte min favorit. Kanske hade det varit en annan sak om jag hade börjat spela Star Stable Online då det släpptes. Men började spela just som de nya hästarna med de nyare animationerna nyligen hade släppts, vad jag vet just nu. För ganska snabbt hade jag nyare hästar i stallet.
Så Ares, som min startis heter, får helt enkelt gå på bete året runt, förutom när han behövs till vissa specifika uppdrag.

 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.