Bloggutmaning; Min historia med Star Stable

Utmaningen finns att hitta här.

Min Star Stable Online historia började på riktigt maj månad. Tidigare har jag spelat grunden spelen Starshine Legacy och Star Stable. Minns tyvärr inte så mycket av dem förutom att Starshine Legacy serien gav en hjärtklappning varenda gång, klarade endast av ett av spelen. Vill såklart spela dem igen, men för tillfället är de undan plockade så vet inte exakt vart de är. Men det var grymt kul att spela både SSL och Star Stable.
Innan jag började spela Star Stable Online hade jag kikat på det några tidigare, men då hade jag inte råd att spela, så jag lät det vara ända fram till jag såg YouTube kändisen Thomas Sekelius spela. Då var jag bara tvungen att pröva, efter det har jag varit helt fast.
Många klubbar har jag inte varit med i, men de jag har varit med i har jag ganska snabbt gått ur. De gånger jag har varit seriös och har varit med i lite längre var det klubbarna Silversong Vikings och Enigma Guards. Dock var det inga klubbar för mig. Testade även att vara med i Sky Knights, men där blev det lite för många människor på samma gång.
Det roligaste i SSO är nog att köpa nya hästar och levla dem, samt att hänga med andra klubbmedlemmar och gå på event.
 
En av mina allra första bilder när jag red runt på lille Atlas nästan hela tiden.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.