Bloggutmaning: Det deluxe-set jag tycker bäst om

Utmaningen finns att hitta här.
Hmm.. Mitt favoritset. Har liksom inte tänkt på det tidigare och samt att jag inte äger ett helt set, bara några utvalda delar. Ska jag dock välja något utav dessa, inte bara de på bilden, så tycker jag bäst om Moorlandsetet och Western setet. 
 
 






Haley Sunbear

Åh skoj med en bloggutmaning! Måste nästan göra det själv, för när jag tänker efter så har jag bl.a. inte koll på de olika deluxe-seten...

Svar: En av anledningarna att jag gör bloggutmaningen😊.
Mvh Shadowhunter 💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.