Nytt i spelet

Bjuder på en bild. Mitt Photoshop gick ut alldeles nyss så kan inte redigera några fler bilder till inläggen. Men kommer förnya mitt abonnemang snart så jag kan redigera de bilder jag behöver.😊
 
I den förra uppdateringen var det inte bara hästarna med starthäst modellen som fick sig en fräsch uppdatering. Även vägskyltar, anslagstavlor till tävlingar och dagliga uppdrag i stallet, lyktorna runt Silverglade, vintunnorna runt om i Jorvik och lite anndra saker (som jag tänker ta upp i två andra separata inlägg) fick sig en uppuppfräschning. Det känns mycket mysigare att rida runt nu när man ser dessa fina små detaljer. Älskar verkligen att teamet göra sådana här småsaker. Det förgyller spelarnas spelande när de rider runt på ön.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.